לדלג לתוכן

מלחמת הכוכבים: באד באצ'

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלחמת הכוכבים: באד באצ'
Star Wars: The Bad Batch
כרזת הסדרה. נגד כיוון השעון: האנטר, רקר, קרוסהייר, אקו ואומגה (במרכז).
כרזת הסדרה. נגד כיוון השעון: האנטר, רקר, קרוסהייר, אקו ואומגה (במרכז).
מבוסס על מלחמת הכוכבים
סוגה הנפשה
כותבים ג'ניפר קורבט, דייב פילוני
בימוי בראד ראו עריכת הנתון בוויקינתונים
מדבבים

די בראדלי בייקר (האנטר, אקו, רקר, קרוסהייר, טק, קפטן רקס, קאט לוקואן) מת'יו וווד (דרואידי קרב, ביב פורטונה)
ארצ'י פנג'בי (דפה בילבה)
פרדי פרינז ג'וניור (קיינן ג'רוס, נולד כקיילב דום)
מישל אנג (אומגה)
בן דיסקין (אזי-3)
סטיבן סטנטון (גראנד מוף טארקין)
אנדרו קישינו (סו גררה)
קארה פיפקו (סו לוקואן)
ניקה פוטרמן (שאיאה לוקואן)
קת' סוסי (ג'ק לוקואן)
נושיר דלאל (סגן אדמירל רמפרט)
ריאה פרלמן (סיד)
בריג'יט קאלי קנאלס (טרייס מרטז)
אליזבת רודריגז (רפא מרטז)
מינג-נה ון (פנק שאנד)
קוריי בורטון (קאד ביין)
בוב ברגן (לאמה סו)
גוונדולין יאו (נלה סה)
רנה אוון (טאון ווי)
פיל למאר (אורן פרי טאה)
רובין אטקין דאונס (צ'אם סינדולה)
פרלית יאנג (אלני סינדולה)
ונסה מרשל (הרה סינדולה)

דייב פילוני (צ'ופר)
מדבבים בעברית אלי לולאי (החבר'ה הרעים, משובטים), שני אליהו (אומגה), יהונתן מגון (אזי-3), צביקה פורמן (אדמירל טארקין), יובל גרבש (סגן אדמירל רמפרט)
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית (הסדרה דובבה לשפות נוספות, ביניהן עברית)
מספר עונות 3
מספר פרקים 47
תוכנית מקור מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים (סדרת טלוויזיה, 2008)
הפקה
מפיקים בפועל דייב פילוני, ג'ניפר קורבט, בראד ראו, את'נה יבטה פורטילו, קרי בק עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה קווין קיינר עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 23–75 דקות
שידור
רשת שידור דיסני+ עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת שידור מקורית 4 במאי 2021 – 1 במאי 2024
קישורים חיצוניים
אתר רשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מלחמת הכוכבים: באד באצ'אנגלית: Star Wars: The Bad Batch) היא סדרת טלוויזיה מונפשת אמריקאית שנוצרה על ידי דייב פילוני עבור שירות הסטרימינג דיסני+. הסדרה היא חלק מיקום "מלחמת הכוכבים", והמשך לסדרה "מלחמת הכוכבים: מלחמת המשובטים". את הסדרה הפיקה אנימציית לוקאס פילם (אנ'), עם ג'ניפר קורבט ככותבת הראשית ובראד ראו בתור הבמאי.

די בראדלי בייקר מככב כמדבב של החבר'ה הרעים, חוליה של משובטים מובחרים עם מוטציות גנטיות. מישל אנג (אנ') מככבת כמדבבת של אומגה, משובטת מקורית של ג'נגו פט ללא מאיצי גדילה. הסדרה הוזמנה רשמית על ידי דיסני+ ביולי 2020 כסדרת המשך ל"מלחמת המשובטים".

העונה הראשונה שודרה בבכורה בדיסני+ ב-4 במאי 2021, ורצה במשך 16 פרקים עד 13 באוגוסט. היא זכתה לביקורות חיוביות מהמבקרים. העונה השנייה, מורכבת גם היא מ-16 פרקים, שודרה ב-4 בינואר 2023 והסתיימה ב-29 במרץ. העונה השלישית והאחרונה הוכרזה באפריל 2023 ויצאה לאקרנים בתחילת 2024.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

עד ספטמבר 2016, הבמאי המפקח על "מלחמת המשובטים" ו"המורדים", דייב פילוני, נסוג מתפקידו בסדרה כדי שיוכל להתמקד יותר בכתיבת ובפיתוח של סדרות אנימציה עתידיות עבור לוקאס פילם. ביולי 2018, הודיע פילוני כי עונה אחרונה של מלחמת המשובטים תשוחרר בשירות הסטרימינג דיסני+ ב-2020. העונה כוללת סיפור של ארבעה פרקים המציגה חוליה של חיילים עם מוטציות גנטיות הידועה בשם החבר'ה הרעים, הפרקים היו קיימים בעבר כפרקים לא גמורים לסדרה, והגיעו ישירות מהתוכניות של יוצר מלחמת הכוכבים ג'ורג' לוקאס.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיסני+ הזמינה רשמית סדרה חדשה מ־Lucasfilm Animation ביולי 2020 בשם מלחמת הכוכבים: באד באצ', ספין-אוף מהעונה האחרונה של "מלחמת המשובטים" שתעקוב אחרי החבר'ה הרעים לאחר אירועי הסדרה. ההכרזה תיארה את הסדרה כחזון של דייב פילוני, והוא יהיה המפיק בפועל לצד אתנה פורטיו, הבמאי המפקח בראד ראו והכותבת הראשית ג'ניפר קורבט, קארי בק וג'וש רימס כמפיקים. פילוני תיאר את הסדרה כ"מאוד בסגנון" של מלחמות המשובטים ואמר שהיא תישאר נאמנה לחזון של לוקאס עבור אותה סדרה של סיפורי הרפתקאות אפיים ומרגשים. באוגוסט 2021, לפני יציאת סיום העונה הראשונה של שני חלקים, הסדרה חודשה רשמית לעונה שנייה.

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

הטריילר הראשון לסדרה, שיצא בדצמבר 2020, אישר שדי בראדלי בייקר יחזור מ"מלחמת המשובטים" כקולם של כל המשובטים בסדרה, כולל "החבר'ה הרעים" וקפטן רקס. הוא גם חשף שגרסה צעירה יותר של הדמות פנק שאנד מ"המנדלוריאן" תופיע בסדרה, והשחקנית מינג-נה ון אישרה שהיא תחזור על תפקידה כשאנד. גם סטיבן סטנטון (אנ') ואנדרו קישינו חזרו לתפקידיהם כאדמירל טארקין וסו גררה.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

קווין קינר הלחין את הסדרה בינואר 2021, לאחר שהלחין בעבר את "מלחמת המשובטים" ו"המורדים". הוא כתב את שיר הנושא של החבר'ה הרעים לעונה האחרונה של "מלחמת המשובטים", ותיאר את המוזיקה שלו עבור החבר'ה הרעים כפיתוח של המוזיקה הקודמת שהלחין, עם שילוב של אלמנטים אלקטרוניים ותזמורתיים. קינר קיבל השראת מהפסקול של תותחי נברון (1961) ו-12 הנועזים (1967), אשר שניהם כוללים להקת דמויות הדומות לחבר'ה הרעים.

מדבבים ודמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדבבים באנגלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדבבים בעברית[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עונהפרקיםשודרה לראשונה (ארצות הברית)
הפרק הראשוןהפרק האחרון
1164 במאי 202113 באוגוסט 2021
2164 בינואר 202329 במרץ 2023
31521 בפברואר 20241 במאי 2024

תקציר[עריכת קוד מקור | עריכה]

כוח משובט 99, הידוע גם בשם "החבר'ה הרעים", קבוצה של משובטים מובחרים עם מוטציות גנטיות שהוצגו לראשונה ב"מלחמת המשובטים" לוקח על עצמו משימות ככוח של שכירי חרב לאחר סיומה של מלחמת המשובטים, ואומגה מצטרפת אליהם.

הסדרה מספרת גם על שיבוטים אחרים, שחלקם מתחיל להטיל ספק בצו 66. האימפריה מוציאה בהדרגה את צבא המשובטים לטובת חיילי הסער (אנ') המגויסים, ומשאבי השיבוט הקיסרי מגויסים לפרויקט נקרומנסר, המסביר את שובו של פלפטין ממוות בעלייתו של סקייווקר. בפרק האחרון מפנה טארקין את משאבי האימפריה לכוכב המוות.

עונה 1[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר פרק בסדרה מספר פרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית בימוי כתיבה תאריך שידור מקורי
1 1 Aftermath תוצאות סטורד לי, סול רואיז ונתנאל וילנואבה ג'ניפר קורבט ודייב פילוני 4 במאי 2021
כוח משובט 99 נלחם נגד צבא הדרואידים של הבדלנים בהנהגת גנרל גרייווס. לוחמי הכוח הם הגשש והמנהיג האנטר, רקר הגברתן, הצלף קרוסהייר, איש הטכנולוגיה טק והסייבורג אקו. הכוח חבר למפקדת על כוח המשובטים, מאסטרית הג'דיי דפה בילבה, אחרי שקיילב, הפדאוואן שלה, ביקש תגבורת.

בסיום הקרב נגד הדרואידים אומר הקיסר פלפטין את פקודה 66, שמטרתה חיסול כל אבירי הג'דיי.[1] החיילים המשובטים הרגילים פונים נגד בילבה, אבל כוח 99 אינו מכיר את הפקודה וממשיך ללכת עם קיילב. קיילב רואה את בילבה הודפת בחרב האור שלה את יריות המשובטים, חוזר אליה ורוצה להצטרף עם חרב האור שלו, אך היא פוקדת עליו לנוס. קיילב נמלט גם מכוח 99,[2] והאנטר מבטיח לו שלא יפגע בו כשהוא מניח את נשקו, אך קיילב מזנק מעל העמק. קרוסהייר מגיע, האנטר טוען שקיילב נפל לעמק, אך קרוסהייר אינו מאמין לו וטוען שפקודה היא פקודה.
אחרי שהם חוזרים לקאמינו, מודיע פלפטין בנאום הולוגרמי[3] לכלל החיילים[4] שמרד הג'דיי סוכל ואימפריה גלקטית תחליף את הרפובליקה.
בסיום הנאום ניגשת אליהם במסדרון אומגה, ילדה שעמדה בזמן הנאום לצד המדענית נלה סה, אומרת להם את שמותיהם, ומציינת שהם כוח משובט 99.[5][6] נלה סה מגיעה, אומרת שאומגה היא העוזרת הרפואית שלה, ולוקחת אותה. לאחר מכן מצטרפת אליהם אומגה בארוחה, והאנטר שואל אותה אם אין לה איפה להיות. אומגה עונה שתישאר איתם, וטק אומר שזה מעולם לא קרה. עוברת לידם קבוצה של חיילים משובטים, כולם נראים אותו הדבר, ואחד מהם אומר שחוליית הליקויים מצאה מגויסת חדשה. אומגה זורקת אוכל על החייל, דורשת ממנו להתנצל[7] ומתפתחת תגרה בחדר האוכל בין כוח 99 ובין החיילים.
אדמירל טארקין מהאימפריה[8] מגיע להעריך את כוח 99 ושולח אותו לחסל מורדים באנדרון. כשהכוח מגלה ש"המורדים" הם פליטים בהנהגת סו גררה שמסרבים להיכנע לאימפריה החדשה, הוא נוטש את המשימה וחוזר לקאמינו. הכוח נעצר על בגידה, טארקין משפר את התכנות של קרוסהייר, ומפנה אותו נגד הנבחרת שלו. שאר החבר'ה בורחים מקאמינו עם אומגה, שהצטרפה אליהם אחרי שנאסרה על ידי חיילי האימפריה באשמת כניסה לחדרם כשהיו במשימה באנדרון. במהלך הבריחה ירתה אומגה בבלאסטר שהרימה, ופגעה ברובה הצלפים של קרוסהייר שרדף אחריהם בלי לפגוע בקרוסהייר. אחרי יציאתם מהכוכב, שאל אותה האנטר איך היא יודעת לירות, ואומגה ענתה שמעולם לא ירתה.

2 2 Cut and Run להסתובב ולברוח סטורד לי גורסימרן סנדהו 7 במאי 2021
החבר'ה הרעים ואומגה מגיעים לכוכב סאלוקאמי, ואומגה רואה לראשונה שמש,[9] אדמה, צמחים ופרפרים. הם הולכים אל קאט לוקואן, עריק מחיל המשובטים, המספר להם על שבבי התנהגות במוחות המשובטים, כפי שאמר לו קפטן רקס, משובט שעבר אצלו אתמול, ואומגה מאשרת את דבריו. קאט אומר שהוא צריך לעזוב את סאלוקאמי עם אשתו ושני ילדיו, אחרי שהאימפריה השתלטה על הכוכב, ומקרקעת כל חללית באשר היא.

כשקאט מנסה לרכוש בשוק כרטיסים למעבורת, מבהיר לו המוכר שצריך קוד שרשרת לפי מדיניות גלקטית חדשה. סגן האדמירל רמפרט מופיע בהולוגרמה בכיכר העיר, ומודיע שכל אזרח יכול להחליף את המטבע הבלתי חוקי שלו בזיכויים קיסריים, בזכות נדיבותה של האימפריה הגלקטית החדשה. נוסע שהגיע למעבורת עם מטענו אומר שהזמין מעבר בנסיעה זו, אבל חייל משובט אומר לו שאין נסיעה פלנטרית ללא קוד שרשרת, וזורק אותו מהתור. האנטר אומר לקאט: "זה לא רק ספינות. הם רושמים גם אנשים". קאט אינו יכול להוציא קוד שרשרת משום שהוא עריק, וטק מכין עבורו חמישה קודי שרשרת, שגנב אקו[10] ממטה האימפריה אחרי שקורקעה ספינתם כשהוא, טק ואומגה בתוכה, על מנת שאומגה תצטרף ותיסע עם משפחתו.
כשהחבר'ה הרעים משחררים את ספינתם, יורים עליהם חיילי האימפריה[11] ואומגה מבקשת מהחבר'ה הרעים לקחת אותה איתם, אחרי שעזבה את קאט משום שלא רצתה לנסוע איתו. את התליון הקאמינואני היא כבר הורידה ממצחה.[12]

3 3 Replacements תחליפים נתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 14 במאי 2021
המראודר (משחרת לטרף), ספינת החבר'ה, נפגעה בזמן ההימלטות מסאלוקאמי, וצריך להחליף בה את קבל הכוח. החבר'ה נוחתים על ירח שומם ומחליפים את הקבל. אקו אומר לטק שיש שריטות על חלונות המראודר, וכשהם בוחנים את השריטות, גונב דרקון את הקבל ומסתלק. אומגה רואה מבפנים את הדרקון על החלון ואומרת לחבר'ה שהוא ברח עם החלק. לרקר כל הזמן כואב הראש, והוא חושב שזה מהנחיתה הקשה על הירח. האנטר ואומגה יוצאים אחרי הדרקון, והאנטר ממשש את העפר בין אצבעותיו. אומגה שואלת אותו אם תוכל ללמוד להתחקות כמוהו, והוא עונה שזו מיומנות משופרת. האנטר מוצא את הקבל אבל הדרקון מזנק עליו, הוא נשאר בלי מסיכה ולא יכול לנשום. אומגה מחזירה את המסיכה על פניו, הולכת למאורת הדרקון, מציעה לו את הפנס שלה במקום הקבל, והדרקון מסכים. האנטר מגיע למאורת הדרקון, ואומגה יוצאת אליו עם הקבל.

רמפרט מגיע אל טארקין בקאמינו, וטארקין אומר לו ששמע שהטמעת קוד השרשרת של רמפרט הצליחה ביותר. רמפרט מציג בפני טארקין את חוליית העילית הראשונה של האימפריה, חיילים מגויסים מרחבי הגלקסיה. לאמה סו אומר לטארקין שמגויסים ללא שבב לעולם לא יגיעו לאותה מיומנות צבאית שהשיבוטים שלו הוכשרו מאז הקמתם. טארקין מחליט לבחון אותם, ושולח אותם לאנדרון עם קרוסהייר. סו גררה עזב, וקרוסהייר יורה במורדים. אחד המגויסים טוען שיש לקחת את המורדים בשבי ולא לחסל אותם,[13] קרוסהייר משיב שקיבל פקודות אחרות, ויורה במגויס.
כשהכוח חוזר לקאמינו, אומר טארקין לרמפרט שאחד המגויסים שלו חסר. רמפרט עונה שחיילים מכירים את סיכוני הקרב, ועם יותר זמן ואימונים, הכוחות לא יהיו דומים לשום דבר שהגלקסיה ראתה. טארקין מסכים שרמפרט ימשיך במיזם, ולאמה סו אומר לנלה סה שאם לרמפרט יש את הדרך שלו, חיילים מגויסים יהפכו את המשובטים למיושנים. נלה עונה שהחומר הגנטי המקורי של ג'נגו פט ממשיך להתדרדר, ואי אפשר ליצור שיבוט מעולה ללא מקור ישיר. לאמה סו משיב שהשיבוטים הם רכוש קאמינו, והם צריכים רק אחד. אחרי שהמראודר ממריאה מהירח, מראה רקר לאומגה את החדר החדש שלה בחללית המשמש גם כתא ירי, ונותן לה בובה שהייתה שלו.[14]

4 4 Cornered בפינה סול רואיז כריסטיאן טיילור 21 במאי 2021
בדרכם למקום מסתור בכוכב אידאפלור שאינו מיושב, נוחתים החבר'ה בפלנטה הקרובה ביותר, פנטורה, כדי לאסוף אספקה וכדי שטק יערבל את חתימת המראודר, המופיעה כעת ברשימת המבוקשות של האימפריה. בקר מקומי במפרץ הנחיתה מבקש לסרוק את הספינה, ומקבל זיכויים מטק. לאחר מכן מעביר הבקר את הקואורדינטות לפנק שאנד, ציידת ראשים, המחזיקה בהולוגרמה של אומגה.

האנטר, אקו, המחופש לדרואיד, ואומגה מחפשים אספקה בזמן שרקר מפרק את המראודר לפי הוראות טק, כדי לאפשר לו גישה למפתח החתימה.
האנטר מוכר לסוחר חלפים[15] את אקו המחופש,[16] ואומגה מלטפת חיית מחמד ברחוב. החיה חוטפת מידי אומגה בובת חייל משובט שאומגה מצאה אצל הסוחר, היא רודפת אחריה ושאנד בעקבותיה.[17]
במחסן הסוחר, רובוט הנראה כמו C-3PO אומר לאקו שהוא אנושי, ואקו מאיים עליו בנשקו. שאנד מבטיחה לאומגה שתחזיר אותה לחבריה,[18] אבל אומגה רואה שיש לה נשק כשהיא מתכופפת לתת לה פרי מסל שהפילה מעוברת אורח. אומגה שואלת את שאנד אם היא חיילת, ושאנד עונה: "לא בדיוק". אומגה שואלת למה יש לה בלאסטר, ושאנד עונה: "כדי להגן על עצמי. הגלקסיה היא מקום מסוכן להיות בו לבד". האנטר מאתר את הצעצוע שהחזיקה אומגה, מגיע אליה ואומר לה להתרחק משאנד. מתנהל ביניהם קרב קשוח ברחבי העיר, כולל מרדף בין כלי רכב אוויריים.[19] האנטר מעיף באוויר רימון שנצמד לרכב שאנד, היא מזנקת מרכבה אל מונית חולפת, אבל נחבטת אל הקרקע וקמה בצליעה.
אקו מגייס את הרובוטים, שרובם דגמי R2-D2, כדי שיחזירו את כל חלקי המראודר למקומם, ומחזיר לטרי-פי-או את תפקיד האחראי עליהם, כפי שהבטיח במחסן. האנטר ואומגה מגיעים לספינה והחבר'ה נמלטים מפנטורה, כשהבקר רץ אחריהם על הקרקע בטענה ששאנד טרם שילמה לו.

5 5 Rampage השתוללות סטורד לי תמרה בכר-וילקינסון 28 במאי 2021
אומגה מקבלת מטק קום (מכשיר קשר) שהיה של קרוסהייר, והחבר'ה נוחתים באורד מנטל כדי לשאול את סיד,[20] מודיעה של הג'דיי שאקו שמע עליה, מדוע רודפת ציידת ראשים אחרי אומגה. הם מגיעים למסבאה והאנטר אומר למישהי שהם מחפשים את סיד. היא עונה שהשם אינו מוכר, והאנטר אינו במקום הנכון, אלא אם הגיע לבזבז כסף. אומגה ניגשת אליה, אומרת לה שהיא סיד, וסיד עונה שהיא חדה יותר מחבריה שם.

אקו מראה לסיד הולוגרמה של שאנד, ושואל אם היא יודעת מי היא.[21] סיד עונה שלא, אבל היא מזהה ציידת ראשים כשהיא רואה אחת כזאת. אקו שואל אם היא יכולה לגלות מי שכר אותה, וסיד שולחת אותם למשימה עבורה. יש פרס על ילדה בשם מוצ'י, שנלקחה על ידי סוחרי עבדים זיגרים, והם נמצאים בצד השני של הפלנטה, בעיר העתיקה של אורד מנטל.
לרקר עדיין כואב הראש, והאנטר שואל אותו אם הוא בסדר. אומגה שואלת מה זה סוחר עבדים.
כשהחבר'ה נוחתים, האנטר מורה לאומגה להישאר בספינה. הזיגרים לוכדים את החבר'ה, מגיעים לספינה שלהם וסורקים אותה. הם אינם מוצאים את אומגה, שברחה מהספינה כשהם הגיעו. החבר'ה רואים את אומגה שהגיעה אליהם, והיא פותחת את הכלוב שבו נמצאת הראנקורית (אנ') מוצ'י. מוצ'י משליכה סלעים על הזיגרים, ורקר משחרר את החבר'ה מכבליהם. אומגה לוקחת שלל קשת לייזר זיגרית, ומוצ'י חובטת בדרקון של הזיגרים עד שהוא בורח ועף לשמיים. טק ורקר מגיעים, וטק מסביר לרקר שמוצ'י מכירה בהיררכיה חברתית. רקר מנפץ סלע על ראשה של מוצ'י, מזנק עליה, אוחז בקולרה[22] וחובט בראשה מאחור. מוצ'י מתאבקת עם רקר עד שהיא מתעייפת,[23] ושניהם צונחים מחובקים.
ביב פורטונה, שליח של ג'אבה ההאט, מגיע אל סיד עם שני שומרים חזירים, והיא אומרת לו שהמשימה עדינה. ביב שומע את מוצ'י בחוץ, יוצא ורואה את אומגה רכובה עליה. ביב מסמן לאחד משומריו, והוא נותן לסיד שלוש מזוודות קרדיטים. סיד קוראת להאנטר למשרדה, ואומרת לו שציידת הראשים היא פנק שאנד, חדשה בזירה, אבל כבר הוכיחה את עצמה כערמומית וחסרת רחמים. היא מסבירה שאין לו סיכוי מולה ללא כסף, נותנת לו מזוודת קרדיטים עבור חילוץ מוצ'י, ומציעה לו להמשיך לעבוד עבורה.

6 6 Decommissioned יצאו מפעולה נתנאל וילנואבה אמנדה רוז מוניוז 4 ביוני 2021
במסבאת סיד מאמן אקו את אומגה בקליעה למטרה בקשת הלייזר.[24] בולו וקטש, שני לקוחות קבועים של סיד, מהמרים על קליעותיה, אומגה אומרת שהסתדרה טוב יותר עד ששני אלה הופיעו, ואקו אומר לה לא להתייחס להסחות דעת. סיד אומרת לאומגה שהיא משחררת מוקדם מדי בגלל זרועותיה החלשות, לוקחת את הקשת, יורה ברצף שלושה חיצי לייזר בול במטרה, ושולחת את החבר'ה לקורליה כדי לחלץ מידע מדרואיד טקטי של הצבא הבדלני לפני השמדתו במתקן פירוק.

המראודר נצמדת לגחון של חללית משא כדי לעבור את החיישנים הפלנטריים, מתנתקת ממנה ונוחתת במתקן הפירוק. במפעל הנשמר על ידי שוטרים דרואידים, שעליהם לא אמרה סיד לחבר'ה, כפי שלא אמרה להם שמוצ'י היא ראנקור, נתקלים החבר'ה באחיות המבריחות רפא וטרייס מרטז, העוקבות אחרי הדרואיד גם כן. השבב במוחו של רקר מתחיל לפעול לאחר שזינק באוויר ללוח הבקרה הראשי וקסדתו נחבטה בעמוד פלדה, ואומר לו: "חיילים טובים מקיימים פקודות".
רגלה של אומגה נתקעת במסוע אחרי שחטפה מרפא את ראש הדרואיד, היא קוראת להאנטר בקום והוא מחלץ אותה מהכבשן בסיוע טרייס.[25]
טק מעתיק את נתוני הדרואיד הטקטי לפני השמדתו, מתכנת אותו בשיתוף האחיות להפעיל את הדרואידים על מסוע הפירוק, שיורים בשוטרים הדרואידים ומאפשרים לחבר'ה ולאחיות לברוח. האחיות מסבירות ששלפו את הדרואיד עבור לקוח שנלחם באימפריה, האנטר מחליט לתת להן את הנתונים, אומגה מזמינה אותן לאורד מנטל, ומנופפת להלן לשלום מכבש המראודר. בחללית שלהן, מספרות האחיות ללקוח שהן יודעות איך למצוא את החבר'ה, כיתת שיבוטים עריקים.

7 7 Battle Scars צלקות קרב סול רואיז ג'ניפר קורבט 11 ביוני 2021
כשחוזרים החבר'ה עם לטאה שחטפו עבור לקוח של סיד אחרי שלא החזירו את הדרואיד הטקטי, אומרת להם סיד במשרדה שהם חייבים לה דמי עגינה, דמי נמל, ציוד, דלק, מנות ו-20 קרטונים של מנטל מיקס, הפופקורן שקונים רקר ואומגה בסיום כל משימה.

במסבאה בורחים בולו וקטש מרקס, שישב במקומם הקבוע אחרי שהגיע לחבר'ה דרך האחיות מרטז, והאימפריה חושבת אותו למת. רקס שואל את החבר'ה מי הילדה שאיתם, והם עונים שהיא שיבוט כמוהם. רקר ואומגה מגיעים אחרי שקנו את המנטל שלהם, רקר מחבק את רקס ומציג אותו בפני אומגה. רקס אומר לה שפגש הרבה שיבוטים, אבל אף פעם לא כמוה. אומגה מסתכלת על רקס ואומרת לו שהוא דור אחד. לרקר שוב כואב הראש, וטק אומר לרקס שלא ידאג מהשבבים, משום שאינם פועלים על המוטציות שלהם. רקס שואל את טק אם הם לא הסירו את השבבים שלהם, וכשטק משיב בשלילה, רקס חושף את נשקו ואומר שהשבבים הופכים אותם לאיום על כל הסובבים אותם, אפילו על אומגה, והם פצצות זמן מתקתקות. האנטר מבקש מרקס להירגע, ורקס מבהיר כי מה שיש בראש שלהם מסוכן יותר ממה שהם יכולים לדמיין, וזה אינו משהו שהם יכולים לשלוט בו.
החבר'ה נוסעים לברקה, בית קברות לספינות כוכבים. רקס פוגש אותם ומוליך אותם למפרץ רפואי הנמצא בקצה ספינה גדולה, שהייתה סיירת ג'די.[26] כשטק עומד להזריק לראשו של רקר, תופס אותו רקר בצווארו,[27] אומר לו שהוא מפר ישירות את צו 66, מרים אותו באוויר ומטיח אותו ברצפה. לאחר מכן חובש רקר את קסדתו, ויורה בחבר'ה כשהוא אומר: "כולכם בוגדים". החבר'ה מנסים להילחם ברקר, אבל הוא תופס את האנטר בצווארו ואומר לו: "כל השיבוטים המפרים את צו 66 יושמדו". אומגה יורה לעבר רקר, כדי שיניח להאנטר, והוא רודף אחריה. היא אומרת לו: "זה לא אתה. זה השבב", והוא עונה לה: "קשירת קשר עם בוגדים הופכת אותך לאדמה בבגידה". אומגה איננה מסוגלת לירות ברקר, והוא חוטף ממנה את הנשק, מכוון אותו עליה, אומר: "חיילים טובים מקיימים פקודות", ונורה בקרן הלם על ידי רקס שהגיע מאחור.
טק מנתח את רקר,[28][29] ואומגה מנסה להעיר אותו בסיום הניתוח. היא איננה מסכימה לזוז מרקר, והחבר'ה ממתינים איתה. כשאומגה נרדמת, נוגע רקר בראשה ואומר: "שלום ילדה. למה הפנים העצובות?" רקס אומר: "שבב אחד ירד. שלושה נשארו. מי הבא בתור?"
כאשר לכל הארבעה יש פלסטרים על ראשיהם, מתנצל רקר בפני אומגה ואומר לה שלא הצליח לגרום לזה להפסיק. אומגה מוציאה מכיסה חופן מנטל, מושיטה אותו לרקר ואומרת: "המשימה הסתיימה. אנחנו לא יכולים לשבור את המסורת".[30] רקס מסכם עם האנטר שיישארו בקשר, ועוזב. גילדת הגרוטאות, השולטת בכוכב, רואה את האנטר ומדווחת לאימפריה.

8 8 Reunion איחוד סטורד לי כריסטיאן טיילור 18 ביוני 2021
גילדת הגרוטאות מודיעה לקרוסהייר בקאמינו על מיקום החבר'ה בברקה,[31] ולאמה סו אומר לרמפרט שהשיבוטים של יחידה 99 הם נכסים מיומנים ביותר, ויש להחזירם בחיים. רמפרט עונה שאין לו עניין בקבוצת משובטים עריקים נוכלים, ומורה לקרוסהייר להרוג אותם בברקה.

רקר מלמד את אומגה לנטרל פצצות, ואקו אומר שאנשי הגילדה צופים עליהם[32] כשהם חוזרים לסיירת הג'די. אקו אומר להאנטר שהם צריכים לעזוב, והאנטר עונה שיש לאסוף נשק מהסיירת כדי לפרוע את חובם לסיד. רקר לוקח ארגז מלא טורפדות פרוטונים,[33] ואקו אומר להאנטר שהם היו צריכים לעזוב עם רקס, כדי לא להיות חייבים לסיד. בגשר הפיקוד שואלת אומגה את טק מדוע מהבהב אור אדום על לוח הבקרה, הוא עונה שזה חיישן קרבה, והם רואים ספינות אימפריאליות נוחתות.
בקאמינו ניגשת נלה סה ללאמה סו, והוא אומר לה שמשימת האימפריה בברקה מהווה איום על תוכנית המגירה שלהם, והוא צריך להזעיק סיוע נוסף. נלה עונה שכבר יש להם מישהי שמטפלת בעניינים, ולאמה עונה כי כל עוד אחד מהציידים האלה מספק את המשובטת הצעירה בשלמותה, זה כל מה שצריך לעסוק בו.
האנטר רואה את קרוסהייר יוצא עם חיילים מכבש הספינה האימפריאלית,[34] וכשהם מתעמתים על סיפון התותחים של הסיירת, אומר לו האנטר שהוא נשלט על ידי השבב. הסיפון מתמוטט מהיריות והחבר'ה מנסים להגיע אל המראודר דרך מנוע היונים של סיירת הג'די. קרוסהייר מפעיל את המנוע, אבל הם משתמשים בחומרי נפץ נצמדים מנשקיית הסיירת כדי לנתק מהמנוע את קונוס המפלט כשהם בתוכו,[35] קרוסהייר נפגע מהלהבה הישירה עליו, ומורה לחייל בגשר הפיקוד לכבות את המנוע.[36]
כשמגיעים האנטר ואומגה למראודר, הם רואים את כל חיילי האימפריה שכובים על הקרקע, וצייד הראשים קאד ביין אומר להאנטר: "הורדתי כל כך הרבה שיבוטים לאורך השנים. ברגע שאתה מבין אחד, השאר קלים". האנטר וביין נעמדים לדו-קרב,[37] ביין יורה בהאנטר, רגל הרובוט של ביין שעומד מאחוריו נפגעת ביריות, אומגה ניגשת להאנטר ומנסה לירות בביין בקשת שלה, הרובוט של ביין מעיף אותה, ביין יורה קרן הלם באומגה, לוקח אותה לספינתו ומסתלק. החבר'ה מגיעים, נושאים את האנטר הפצוע אל המראודר, בורחים מקרוסהייר ומחייליו, והאנטר אומר לחבר'ה שצייד ראשים לקח את אומגה.

9 9 Bounty Lost פרס אבוד בראד ראו ונתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 25 ביוני 2021
במרדף אחרי ביין, מעדכן טק את החבר'ה שאומגה היא שיבוט טהור של ג'נגו פט, ולכן היא המקור היחיד לקמינואנים. המשובט הטהור השני הוא בובה פט, שנעלם בתחילת המלחמה נגד הבדלנים.

בדרך למתקן שיבוט ישן של קאמינו במגדלי בורה ויו, מבקש טודו הרובוט מביין לתקן את רגלו, אך ביין מתעלם. טודו מנסה לחבר בעצמו את הרגל עם מרתך, ואינו מצליח. אומגה, הכלואה בתא עם מחסום קרינה, אומרת לטודו שהיא יכולה לתקן את רגלו כפי שתיקנה את אזי-3, הרובוט הרפואי בקאמינו, וטודו עונה שהיא אסירה. היא עונה שאכן איננה יכולה לברוח מהספינה הזו והיא רק ילדה, טודו משתכנע, אומגה מחברת את רגלו, אך הרגל איננה מיושרת, וצריך לכייל את זיכרון טודו. אומגה מכיילת את טודו ומכבה אותו. היא מוצאת את הקום שלקח ממנה טודו, ויוצרת קשר עם החבר'ה ממתקן השיבוט, אך ביין מוצא אותה, רומס את הקום ברגלו ואוזק את ידיה.
לאמה סו שולח את הקאמינואנית טאון ווי[38] לשלם לביין ולהביא את אומגה. הוא מורה לנלה סה לחסל אותה אחרי שתוציא ממנה דגימות גנטיות. נלה סה רוצה לשמור על אומגה, ושולחת את שאנד לחלץ אותה. שאנד מחסלת את טאון, מציעה לביין תמורת אומגה את מזוודת הקרדיטים שקיבלה מטאון,[39] טודו חוטף מאחור את המזוודה משאנד, ביין משליך רימון על שאנד, היא בועטת ברימון לעבר טודו שעף החוצה מהפיצוץ, המזוודה נפתחת והקרדיטים מתפזרים לתהום.[40] שאנד נכנסת לקרב עם ביין, החבר'ה ביקשו מאומגה נקודת ציון והיא מפעילה מתקן שידור עם האזיקים על ידיה, אקו במראודר אומר לחבר'ה שאומגה במערכת לידו ומוצא את הקואורדינטות, שאנד מגיעה לאומגה אחרי שהביסה את ביין, אומרת שהחבר'ה לא יגיעו בזמן, אומגה שואלת למה הרגה את טאון ווי, שאנד עונה: "חלק מהתפקיד" ואומרת שמה שתכנן ראש הממשלה עבור אומגה גרוע בהרבה משאנד עצמה, אומגה שואלת למה הוא רוצה אותה, שאנד עונה: "את כבר יודעת את התשובה", טודו מגיע ואומר לשאנד שהיא באה איתו, שאנד בועטת בו ומטיחה אותו במיכל שיבוט קאמינואני סדוק, זכוכית המיכל נשברת וגופה קאמינואנית גדולה נוחתת על שאנד.[41] שאנד וביין שוב נאבקים, אומגה נמלטת בתרמיל טיסה ממגדל השיבוט עם האזיקים על ידיה כשטודו רודף אחריה באוויר ותולש לוחית מתרמיל הטיסה, ולפני שהיא מתרסקת לקרקע, אוספת אותה המראודר.
במראודר שואלת אומגה את האנטר למה הקאמינואנים אחריה, והוא עונה שהיא יקרה עבורם יותר מכל שיבוט אחר, משום שהיא שונה.
ביין אינו מצליח להמריא בספינתו אחרי ששאנד חיבלה בה, ושאנד מעדכנת מספינתה את נלה שאומגה חולצה על ידי השיבוטים שנתקלה בהם בפנטורה. נלה מורה לשאנד לא לעקוב אחרי אומגה, היא בטוחה כל עוד איננה בידי לאמה סו, ונלה תעביר לשאנד את התשלום שלה.[42]

10 10 Common Ground מכנה משותף סול רואיז גורסימרן סנדהו 2 ביולי 2021
האימפריה מכוננת חוקי עוצר חדשים ברקסוס, שבו הייתה ממשלת הבדלנים בזמן מלחמת המשובטים, בתמיכת הסנטור המקומי אבי סינג. כשסינג נואם לתושבים, הוא מדבר נגד האימפריה[43] ונעצר. GS-8, דרואיד הפרוטוקול שלו פונה לסיד, והיא שולחת את החבר'ה. האנטר מסרב אחרי שנלחם נגד הבדלנים, וסיד מזכירה לו שחוב החבר'ה עדיין לא שולם. אומגה נשארת עם סיד בגלל חיילי האימפריה ברקסוס, וסיד מעסיקה אותה בניקיון המסבאה עם ספוג סקוטש ברייט (אנ') ברגע שהחבר'ה יצאו למשימה.

במשימה ברקסוס נגד חיילי האימפריה, מורה האנטר לטק לתמרן עם אומגה, וטק עונה שזה בלתי אפשרי משום שאומגה איננה במשימה.
סיד משחקת דג'ריק (אנ') נגד בולו וקטש, ומפסידה. אומגה אומרת לה שאינה משחקת נכון, ומשחקת במקומה. בולו וקטש מפסידים, ואומגה עונה לסיד שהיא טובה באסטרטגיה אחרי שסיד שאלה איך ניצחה. הרבה מגיעים למסבאה לצפות באומגה אחרי שסיד שכרה אותה כשחקנית דג'ריק, אבל הם מפסידים.[44] כשהחבר'ה חוזרים עם סינג, האנטר אומר לאומגה שהייתה צריכה לשמור על פרופיל נמוך, סיד עונה לו שאומגה עשתה מספיק כסף כדי לשלם את חובם, ולוקחת את הסנטור למשרדה כדי לדבר על התשלום. רקר מתנגש בכתף האנטר, והאנטר מתיישב למשחק עם אומגה.[45]

11 11 Devil's Deal עסקה עם השטן סטורד לי תמרה בכר-וילקינסון 9 ביולי 2021
בכוכב הלכת ריילות' הנמצא בטבעת החיצונית, מציעה האימפריה שלום בתמיכת הטוויאלק (אנ') אורן פרי טאה, הסנאטור המקומי, כשרמפרט וקרוסהייר נמצאים שם. אלני, אשתו של צ'אם סינדולה, מנהיג ההתנגדות שתמך בפומבי באימפריה, שואלת את רמפרט מדוע הפך בית הזיקוק למתקן צבאי בניגוד למובטח, ורמפרט עונה שתחת שלטון הרפובליקה ריילות' היה פגיע, אבל כעת מגנה האימפריה על אינטרסי ריילות'.

אחרי שמסרו הטוויאלקים את נשקיהם לאימפריה, טסים לירח הרה, בתו של סינדולה, וסגנו גובי גלי, שהתנגד לכניעה והבטיח להרה כי תטיס את הספינה אם תצטרף. קרוסהייר מצמיד בירי אמצעי מעקב לספינתם. אחרי נחיתתם, מגיעים החבר'ה שנשלחו על ידי סיד, מוסרים שני ארגזי נשק ומקבלים מגובי מזוודת קרדיטים.[46] הרה ניגשת לאומגה, שואלת אותה לסוג המראודר, שאף פעם לא ראתה, ואומגה עונה: "מעבורת תקיפה משנית של אומיקרון". הרה מבקשת להסתכל בפנים והאנטר מאשר. אומגה מתארת להרה את לוח הפיקוד, והרה שואלת אם היא טסה. אומגה עונה שטק אינו מרשה לה, עד שתדקלם את כל מפרטי הספינה מהזכרון. הרה עונה שהמפרט הוא רק חצי מהטיסה, והטיסה היא תחושה. כשהרה עוזבת, שואלת אומגה את טק אם ידע שטיסה עוסקת בתחושה, וטק עונה: "איזו תחושה?"
בחזרתם לריילות', יורה קרוסהייר באחד ממנועי הספינה של גובי, היא נוחתת נחיתת אונס, מגיעה ספינת אימפריה, וחייליה מחרימים את ארגזי הנשק. מגיע רכב משוריין על גלגלים, יוצאים ממנו רמפרט וטאה, קרוסהייר אומר שהשלושה נתפסו כשהם מבריחים נשק לפלנטה, ורמפרט אומר להרה שמעורבותה בעניינים כאלה היא הכי מטרידה. טאה אומר שצ'אם עומד מאחורי זה והקבוצה נעצרת.
המורדים בריילות' עוקבים אחרי הרכב, מנטרלים את החיילים, רמפרט אומר לקפטן האוזר המשובט שנוסע עימם להיכנע, טאה שואל מה הוא עושה, ורמפרט עונה שהוא מחזיק אותם בחיים. ביציאתם מהרכב, מגיע בריחוף צ'ופר, הרובוט של סינדולה, והרה עולה לרכבו. צ'אם מכוון את נשקו אל טאה כשהוא מאשים אותו בחמדנות על חשבון ריילות לאורך שנים, ואלני אומרת שהזמן של טאה יגיע אבל לא כך. רמפרט מהנהן בראשו לקרוסהייר השוכב במעלה ההר, והוא צולף בראש טאה. מגיעות עוד ספינות אימפריה, צ'ופר ממלט את הרה בהוראת אלני, ורמפרט מורה לחייליו לעצור את צ'אם, אלני וגובי על ניסיון התנקשות באורן פרי טאה.

12 12 Rescue on Ryloth חילוץ בריילות' נתנאל וילנואבה ג'ניפר קורבט 16 ביולי 2021
הרה שולחת שדר הולוגרמי לחבר'ה,[47] מבקשת להציל את הוריה ושולחת קואורדינטות. האנטר חושב שהמשימה מסוכנת, אבל אומגה משכנעת אותו שזה מה שעושים חיילים. החבר'ה נוחתים במאחז הפיקוד הישן של צ'אם סינדולה שבו מתחבאת הרה עם צ'ופר, ואומגה יורדת ראשונה בכבש כשהחבר'ה אחריה.

האנטר תוקף רובוט מעקב של האימפריה שצילם אותם.[48] חייל מעדכן את קרוסהייר בצילומי הרובוט, והוא מעדכן את רמפרט ואת האוזר.
האנטר חושש מהמשימה ומסרב להשתתף, הרה כועסת ושואלת את אומגה למה היא סומכת עליו. היא עונה שהוא אחיה, וצריך לשכנע אותו באסטרטגיה.
הרה מציגה להאנטר הולוגרמה של בית הזיקוק, ומציעה שצ'ופר יחבור לרובוטי המפעל[49] וישבית את התותחים בפיקוח הרה ואומגה. צ'ופר מנטרל בזרם חשמלי רובוט מדגם R2-D2 המפקח על התותחים, מתחבר לבקרה בזרוע ממשקית, ומגיעים שני חיילי אימפריה האומרים לו שאינו שייך לכאן. הרה ואומגה צופות בצ'ופר, ממריאות בספינה אימפריאלית, יורות בבקרה, צ'ופר מחשמל את החיילים וממריא אל הכבש שפתחה הרה באוויר. טק ורקר תוקפים את בית הזיקוק מהמראודר, ואקו והאנטר משחררים את צ'אם, אלני וגובי מהכלא בקפיטול.
קרוסהייר מבין שהמטרה איננה בית הזיקוק וטומן מלכודת ביציאה מהקפיטול, אבל האוזר, הנאמן לצ'אם, מזהיר את הנמלטים מהמלכודת. הם מסתלקים, האוזר ממשיך אל המלכודת,[50] אומר לחייליו שהם צריכים להניח את הנשק ונעצר על בגידה. אלני מציעה להאנטר את התשלום שהבטיחה הרה, והוא עונה שישמרו אותו כי ייזקקו לו. רמפרט אומר לקרוסהייר שזלזל בארבעת החברים שלו, קרוסהייר מבקש רשות לצוד אותם, ורמפרט מתיר.

13 13 Infested נגוע סול רואיז אמנדה רוז מוניוז 23 ביולי 2021
כשהחבר'ה חוזרים ממשימה, הם מוצאים במשרד את הגנגסטר רולנד דוראנד בכסאה של סיד עם רובי, הלטאה שהביאו לסיד. סיד ממתינה לחבר'ה במראודר עם בולו וקטש, מציעה לגנוב מרולנד משלוח תבלינים המיועד לסינדיקט הפייק (אנ'), גזע דמוי דג.

קטש מוציא מהמסבאה את רולנד על ידי השלכת מנטל לרובי ולכידתה בכלוב על ידי בולו, והחבר'ה נכנסים עם סיד בקרונית דוממת דרך מנהרה תת-קרקעית עם כוורת אירלינגים,[51] מתגנבים למשרד המסבאה, לוקחים את התבלין, וכשרולנד חוזר הוא מגלה שהתבלין נעלם. שומרי רולנד רודפים אחרי החבר'ה בקרונית עם מנוע פועל ויריות, מעירים את האירלינגים, ובמהומה מפילים החבר'ה את התבלין לתהום הכוורת. הפייקים מגיעים, לוקחים את אומגה ורולנד כבני ערובה, והחבר'ה חוזרים לכוורת. האנטר, סיד ורקר מחלצים את ארגזי התבלין עם כבלים, וטק משליך פצצת אור המסנוורת את האירלינגים. הפייקים משחררים את אומגה, כורתים קרן מראש רולנד, והוא מסתלק.

14 14 War-Mantle נטל המלחמה סטורד לי דמני ג'ונסון 4 במאי 2021
רקס יוצר קשר עם החבר'ה ממקום מסתורו,[52] מבקש מהם לחלץ את גרגור, חייל שיבוט, ושולח להם את אות המצוקה מגרגור. לפי האות, מגיעים החבר'ה לכוכב הלכת דארו ומגלים בסיס אימפריאלי מבוצר בתוך הר,[53] עם חיילים מגויסים. האנטר, טק ואקו חודרים לבסיס, כשאומגה ורקר נשארים במראודר כגיבוי.

החבר'ה מצילים את גרגור, אבל האנטר אינו מצליח לתפוס באוויר את כבש המראודר שמטיס טק, משום שהיה במאסף נגד חיילי האימפריה, ספינות קרב ירו על המראודר,[54][55] וטק נאלץ להסיט אותה. האנטר נופל לקרקע היער, ואומגה מבקשת ממנו בקשר שיחזיר את המראודר, אך אינו מסכים לתת את הפקודה, ונלכד.[56]
בקאמינו, מתכננים לאמה סו ונלה סה להימלט לאחר שהאימפריה ביטלה את כל את חוזיהם, אך נתפסים על ידי רמפרט. הוא אומר שהאימפריה צריכה את נלה סה כמדענית, אך לא את לאמה סו הפוליטיקאי.[57] קרוסהייר מגיע אל האנטר בכלא בדארו, אומר שקיווה לכל הקבוצה, אך האנטר יספיק.

15 15 Return to Kamino בחזרה לקאמינו נתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 6 באוגוסט 2021
האנטר נלקח במעבורת אימפריאלית במהירות האור לטיפוקה, העיר בקאמינו, כשקרוסהייר מפעיל את הקום של האנטר.

החבר'ה ממריאים מאורד מנטל אחרי שתיקנו את המראודר מירי האימפריה, ולפי הסברי אומגה, נוחתים באפלה מול טיפוקה על רציף בלתי נראה העולה מהים, ונפתחת בו יציאה מוארת למעלית. אומגה והחבר'ה נוסעים במערכת המנהרות התת ימית למעבדת נלה סה, שבה נוצרו, ומגלים את הרובוט אזי-3, שהתחבא אחרי שהאימפריה השביתה רובוטים. אזי מספר שהאימפריה כפתה על צוותי רפואה חשובים לעלות על מעבורות, ומי שהתנגד חוסל בידי חיילים בלתי משובטים. לדבריו הועברו מקאמינו כל המשובטים, חוץ מקרוסהייר, ואומגה מגייסת את אזי.
החבר'ה עולים במעלית לחדר האימונים ומוצאים את האנטר, אבל קרוסהייר וארבעה חיילים מגויסים מכתרים אותם. קרוסהייר מנסה לשכנע את האנטר להצטרף לאימפריה, ויורה בחייליו אחרי שסירבו להוריד את נשקיהם לפקודתו. אומגה שנשארה למטה עם אזי בהוראת אקו, מעלה שורות של דרואידי תקיפה אחרי שקיבלה אות מצוקה מאקו. כולם יורים בדרואידים,[58] וחייל אומר לרמפרט שקרוסהייר איבד שליטה. רמפרט מורה לו להוציא את כל הכוחות ולתת למשובטים למות ביחד. החייל עולה למעבורת האחרונה,[59] וטיפוקה ריקה מאדם,[60] פרט לחבר'ה, שעדיין נלחמים בדרואידים. רמפרט מעדכן את טארקין, ובהוראתו מתחיל להפגיז את טיפוקה משלוש משחתות אימפריאליות.[61] אחרי חיסול הדרואידים, מנסה האנטר לשכנע את קרוסהייר להסיר את השבב שלו, אבל קרוסהייר עונה שהשבב כבר הוסר והוא עובד ברצון עבור האימפריה. האנטר מהמם את קרוסהייר בירי. אומגה רצה להאנטר ומחבקת אותו. טק אומר להאנטר ששלוש ספינות מגיעות לעיר, והאנטר מורה לרקר לשאת את קרוסהייר, כשטיפוקה קורסת בים.

16 16 Kamino Lost קמינו האבוד סול רואיז ג'ניפר קורבט 13 באוגוסט 2021
החבר'ה הרעים מוצאים את עצמם בטריטוריה בלתי צפויה בסיום מרגש. חלק שני.

עונה 2[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר פרק בסדרה מספר פרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית בימוי כתיבה תאריך שידור מקורי
17 1 Spoils of War שלל המלחמה סטורד לי ג'ניפר קורבט 4 בינואר 2023
הצוות מתכנן שוד מסוכן.
18 2 Ruins of War הריסות המלחמה נתנאל וילנואבה ג'ינה לוסיטה מונריאל 4 בינואר 2023
על הצוות להחליט במי לבטוח בזמן שהם מתכננים את בריחתם.
19 3 The Solidarity Clone המשובט הבודד סול רואיז אמנדה רוז מוניוז 11 בינואר 2023
משובטים נלחמים נגד מעוז בדלני.
20 4 Faster מהיר יותר סטורד לי מאט מיכנובץ 18 בינואר 2023
הצוות מגיע לעולם המרוצים הססגוני והמסוכן.
21 5 Entombed קבור נתנאל וילנואבה כריסטופר יוסט (אנ') 25 בינואר 2023
22 6 Tribe השבט סטורד לי מאט מיכנובץ 1 בפברואר 2023
23 7 The Clone Conspiracy קונספירציית המשובטים נתנאל וילנואבה עזרא נחמן 8 בפברואר 2023
24 8 Truth and Consequences האמת והשלכותיה סטורד לי דמני ג'ונסון 8 בפברואר 2023
25 9 The Crossing המעבר נתנאל וילנואבה ברוק רוברטס 15 בפברואר 2023
26 10 Retrieval חילוץ סטורד לי מויזס זמורה (אנ') 22 בפברואר 2023
27 11 Metamorphosis מטמורפוזה סול רואיז סביר פירזאדה 1 במרץ 2023
28 12 The Outpost המוצב נתנאל וילנואבה ובראד ראו ג'ניפר קורבט 8 במרץ 2023
29 13 Pabu פהבו סטורד לי אמנדה רוז מוניוז 15 במרץ 2023
30 14 Tipping Point נקודת מפנה סול רואיז ג'ניפר קורבט ומאט מיכנובץ 22 במרץ 2023
31 15 The Summit ועידת הפסגה נתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 29 במרץ 2023
32 16 Plan 99 תוכנית 99 סטורד לי ג'ניפר קורבט 29 במרץ 2023

עונה 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

מספר פרק בסדרה מספר פרק בעונה שם הפרק באנגלית שם הפרק בעברית בימוי כתיבה תאריך שידור מקורי
33 1 Confined כלואה סול רואיז ג'ניפר קורבט 21 בפברואר 2024
יפורסם בהמשך
34 2 Paths Unknown דרכים לא ידועות נתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 21 בפברואר 2024
יפורסם בהמשך
35 3 Shadows of Tantiss הצללים של טנטיס סטורד לי מאט מיכנובץ 21 בפברואר 2024
יפורסם בהמשך
36 4 A Different Approach גישה שונה סול רואיז עזרא נחמן 28 בפברואר 2024
יפורסם בהמשך
37 5 The Return השיבה נתנאל וילנואבה אמנדה רוז מוניוז 6 במרץ 2024
38 6 Infiltration חדירה סטורד לי בראד ראו 13 במרץ 2024
39 7 Extraction חילוץ סול רואיז ג'ניפר קורבט ומאט מיכנובץ 13 במרץ 2024
40 8 Bad Territory טריטוריה רעה נתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 20 במרץ 2024
41 9 The Harbinger הסנונית הראשונה סטורד לי ג'ניפר קורבט 27 במרץ 2024
42 10 Identity Crisis משבר זהות סול רואיז אמנדה רוז מוניוז 3 באפריל 2024
43 11 Point of No Return נקודת האל חזור נתנאל וילנואבה אמנדה רוז מוניוז 3 באפריל 2024
44 12 Juggernaut כוח הרסני סטורד לי עזרא נחמן 10 באפריל 2024
45 13 Into the Breach אל תוך הפרצה סול רואיז בראד ראו 17 באפריל 2024
46 14 Flash Strike מתקפת בזק נתנאל וילנואבה מאט מיכנובץ 24 באפריל 2024
47 15 The Cavalry Has Arrived חיל הפרשים הגיע סטורד לי, סול רואיז ובראד ראו ג'ניפר קורבט 1 במאי 2024
אומגה מספרת להאנטר שהיא מצטרפת לברית המורדים.[62]

שיווק[עריכת קוד מקור | עריכה]

נשיאת לוקאס פילם, קתלין קנדי, קידמה את הסדרה באירוע יום המשקיעים של דיסני ב-10 בדצמבר 2020, וחשפה את הטריילר הראשון לסדרה. ג'ייקוב אולר מ-Syfy Wire הרגיש שהטריילר גרם לסדרה להיראות כמו גרסה עתירת אקשן יותר של "מלחמת המשובטים", והשווה אותה לסדרת הטלוויזיה צוות לעניין משנות השמונים. לקראת הקרנת הבכורה של הסדרה נוספו דמויות מהסדרה גם למשחק התפקידים בנייד Star Wars: Galaxy of Heroes.

שידור[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלחמת הכוכבים: באד באצ' הוקרן בבכורה בדיסני+ ב-4 במאי 2021, יום מלחמת הכוכבים, עם פרק מיוחד של 70 דקות. הפרק השני שוחרר ב-7 במאי, עם פרקים שלאחר מכן יצאו מדי שבוע ובסך הכל 16 פרקים. העונה השנייה אמורה לצאת לאקרנים מאוחר יותר השנה.

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שנה פרס קטגוריה מועמד (ים) תוצאה מקור
2024 פרס סאטורן סדרת הטלוויזיה או הספיישל המונפש הטוב ביותר "מלחמת הכוכבים: באד באצ'" זכייה [63]
פרס גילדת המפיקים של אמריקה התוכנית הטובה ביותר לילדים מועמדות [64]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Ian McDiarmid and Archie Panjabi in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, בילבה שומעת את פלפטין אומר: "ביצוע צו 66"
  2. ^ Freddie Prinze Jr. in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, קיילב נמלט מכוח 99
  3. ^ נאום פלפטין בקאמינו, באתר IMDb
  4. ^ כוח 99 והחיילים מאזינים לפלפטין, באתר IMDb
  5. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, האנטר (במרכז) שואל את אומגה: "את יודעת מי אנחנו?"
  6. ^ Michelle Ang, Dee Bradley Baker, and Gwendoline Yeo in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אומגה אומרת: "אתם כוח משובט 99"
  7. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אומגה ומאחוריה רקר בחדר האוכל
  8. ^ Bob Bergen and Stephen Stanton in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אדמירל טארקין ומאחוריו ראש הממשלה של קאמינו, לאמה סו
  9. ^ Michelle Ang in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אומגה נוחתת בסאלוקאמי
  10. ^ לאקו יש זרוע ממשקית מסתובבת כמו הזרוע של R2-D2
  11. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, חיילי האימפריה יורים על החבר'ה הרעים בכוכב סאלוקאמי
  12. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אומגה ללא התליון והאנטר
  13. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Replacements, IMDb, המגוייס עם גבו למצלמה לשאר המגוייסים: "אנחנו הולכים לעצור את האסירים ולקחת אותם לחקירה"
  14. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אומגה בחדר עם הבובה
  15. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Cornered, IMDb, סוחר חלפים בפנטורה
  16. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Cornered, IMDb, משמאל לימין: אקו המחופש לדרואיד, סוחר החלפים והאנטר
  17. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Cornered, IMDb, פנק שאנד
  18. ^ Ming-Na Wen and Michelle Ang in Star Wars: The Bad Batch (2021), Cornered, IMDb, שאנד ואומגה
  19. ^ Ming-Na Wen in Star Wars: The Bad Batch (2021), Cornered, IMDb, שאנד בזמן המרדף
  20. ^ Ciddarin "Cid" Scaleback, Starwars.com, סידארין "סיד" סקיילבק, פרק 4, עונה 2
  21. ^ Ming-Na Wen, Dee Bradley Baker and Rhea Perlman in Star Wars: The Bad Batch (2021), Rampage, IMDb, אקו בצד ימין וסיד, צופים בשאנד
  22. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Rampage, IMDb, רקר מרסן את מוצ'י
  23. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Rampage, IMDb, רקר ומוצ'י מתאבקים
  24. ^ Michelle Ang in Star Wars: The Bad Batch (2021), Decommissioned, IMDb, אומגה מתאמנת בקשת
  25. ^ Star Wars: The Bad Batch, Starwars.com, טרייס מחלצת את אומגה מהכבשן במתקן הפירוק
  26. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Battle Scars, IMDb, מול סיירת הג'די, מימין לשמאל: האנטר, אומגה, רקס ורקר
  27. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Battle Scars, IMDb, רקר תופס את אקו בצווארו
  28. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Battle Scars, IMDb, טק (על המסוף) מנתח את רקר
  29. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Battle Scars, IMDb, אקו (בצד ימין) שואל את רקס אם זה אמור לקחת כל כך הרבה זמן, ורקס עונה שאינו יודע
  30. ^ The Bad Batch, Battle Scars, Omega and Wrecker, Starwars.com, רקר ואומגה אוכלים מנטל בסיום המשימה
  31. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, קרוסהייר מציג לרמפרט וללאמה סו את הולוגרמת האנטר
  32. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, איש הגילדה צופה באקו, רקר ואומגה
  33. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, רקר מנשק טורפדת פרוטונים
  34. ^ Dee Bradley Baker, Daheli Hall, and Tina Huang in Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, קרוסהייר יוצא מספינת האימפריה עם נשקו הארוך, וחיילי אימפריה
  35. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, מנוע הסיירת אחרי ניתוק הגליל
  36. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, קרוסהייר אחרי שנפגע מלהבת המנוע
  37. ^ Seth Green, Dee Bradley Baker, and Corey Burton in Star Wars: The Bad Batch (2021), Reunion, IMDb, האנטר מול ביין, והרובוט שלו מאחור. בצד שמאל חייל אימפריה מוטל על הקרקע
  38. ^ Star Wars: The Bad Batch, Starwars.com, טאון ווי בצד ימין ולאמה סו בצד שמאל. התמונה היא מפרק זה, לא ממתקפת המשובטים
  39. ^ Ming-Na Wen in Star Wars: The Bad Batch (2021), Bounty Lost, IMDb, שאנד מתעמתת עם ביין
  40. ^ Seth Green and Corey Burton in Star Wars: The Bad Batch (2021), Bounty Lost, IMDb, ביין בצד שמאל וטודו עם מזוודת הקרדיטים הפתוחה
  41. ^ Ming-Na Wen in Star Wars: The Bad Batch (2021), Bounty Lost, IMDb, משובט קאמינואני על שאנד
  42. ^ Ming-Na Wen and Gwendoline Yeo in Star Wars: The Bad Batch (2021), Bounty Lost, IMDb, שאנד מדברת עם נלה סה
  43. ^ Alexander Siddig in Star Wars: The Bad Batch (2021), Common Ground, IMDb, סינג נואם, מאחוריו דרואיד GS-8 ובצד ימין קצינת אימפריה
  44. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Common Ground, IMDb, אומגה משחקת דג'ריק וסיד מאחוריה
  45. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Common Ground, IMDb, האנטר ואומגה משחקים דג'ריק
  46. ^ Michelle Ang, Dee Bradley Baker, and Vanessa Marshall in Star Wars: The Bad Batch (2021), Devil's Deal, IMDb, מימין לשמאל: רקר, האנטר, טק, אקו, גובי, טייסת ספינתו והרה
  47. ^ Dee Bradley Baker and Vanessa Marshall in Star Wars: The Bad Batch (2021), Rescue on Ryloth, IMDb, שדר הרה לחבר'ה
  48. ^ Michelle Ang, Dee Bradley Baker, Vanessa Marshall, and Dave Filoni in Star Wars: The Bad Batch (2021), Rescue on Ryloth, IMDb, מימין לשמאל: צ'ופר, הרה, אומגה, רובוט האימפריה המושבת, אקו, רקר, האנטר ואקו
  49. ^ Dee Bradley Baker and Dave Filoni in Star Wars: The Bad Batch (2021), Rescue on Ryloth, IMDb, צ'ופר הוא האחרון בשורת הרובוטים הנכנסת לבית הזיקוק
  50. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), Rescue on Ryloth, IMDb, האוזר יוצא אל חייליו
  51. ^ אירלינגים, באתר Starwars.con
  52. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), War-Mantle, IMDb, מימין לשמאל: רקר, אומגה, האנטר, אקו, רקס וטק
  53. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), War-Mantle, IMDb, אקו, האנטר וטק מאחוריהם, מול בסיס האימפריה בדארו
  54. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), War-Mantle, IMDb, ספינות הקרב של האימפריה רודפות אחרי המראודר בדארו
  55. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), War-Mantle, IMDb, ספינות הקרב של האימפריה בירי
  56. ^ Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), War-Mantle, IMDb, האנטר מול חיילי האימפריה אחרי שנפל ביער בדארו
  57. ^ Bob Bergen, Daheli Hall, Ness Bautista and Tina Huang in Star Wars: The Bad Batch (2021), War-Mantle, IMDb, חיילים מגויסים אוסרים את לאמה סו בקאמינו
  58. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Return to Kamino, IMDb, קרוסהייר (כורע) והאנטר (עומד) מול הדרואידים
  59. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Return to Kamino, IMDb, החייל האחרון עולה למעבורת
  60. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Return to Kamino, IMDb, טיפוקה ריקה
  61. ^ Star Wars: The Bad Batch (2021), Return to Kamino, IMDb, רמפרט מפגיז את טיפוקה
  62. ^ Michelle Ang and Dee Bradley Baker in Star Wars: The Bad Batch (2021), IMDb, אומגה נפרדת מהאנטר
  63. ^ Patrick Hipes, ‘Avatar: The Way Of Water’, ‘Oppenheimer’, ‘Star Trek’ Series Lead Nominations For Genre-Focused Saturn Awards, Deadline, ‏2023-12-06 (באנגלית אמריקאית)
  64. ^ Matt Donnelly,Jordan Moreau, Matt Donnelly, Jordan Moreau, PGA Awards 2024: ‘Oppenheimer’ Producers Win Top Honor, Variety, ‏2024-02-26 (באנגלית אמריקאית)